Denneke's blog

Denneke's blog

woensdag 24 februari 2010

start van denny's hobbydoos


hallo allemaal,


hierbij het eerste begin van mijn eigen blog, denny's hobbydoos.

spannend, maar wel enorm leuk.


mijn naam is Denny Idema, ik ben 34 jaar en ben moeder van 3 kinderen, Hielke van 8, Bauke van bijna 7 en Silke van net 5.

ik ben werkzaam bij een hobbywinkel, maar ben nu noodgedwongen een hobbydoos aan huis.


ik heb een zware hernia en ben daarmee al 3x opgenomen in het ziekenhuis binnen een jaar.

in september 2009 ben ik geopereerd, maar helaas zit er wederom een nieuwe hernia en waarschijnlijk veel littekenweefsel. ik word zsm geopereerd, en heb net weer bijna 3 weken in het ziekenhuis gelegen, maar moest naar huis vanwege een virus.


nu lig ik dus in de woonkamer op een ziekenhuisbed, en je kunt wel raden waar ik mijn dagen mee doorkom.


kaarten maken!


vandaar dat ik ook veel op internet aan het rondsurfen ben op blogs van mede kaartenmaaksters en enthousiast geraakt om een eigen blog te beginnen.


hoe en wat ik er van ga maken, heb ik alle tijd voor om te bedenken, maar het begin is er!


liefs Denny